
Heb je online wat gekocht, maar is je aankoop niet geregistreerd, afgekeurd of klopt het cashbackbedrag niet? Dan heb je de mogelijkheid om een claimticket in te dienen. Super handig! Daarom hebben wij een handig overzichtje gemaakt, zodat je precies weet hoe en wat je moet doen.
Niet-geregistreerde aankoop
Wanneer je een claimticket voor een niet-geregistreerde aankoop indient, is het belangrijk dat de aankoop langer dan 48 uur geleden is. Binnen deze 48 uur hebben wij namelijk de tijd om je aankoop te registeren. Maar, let op, het is wel de bedoeling dat je binnen 30 dagen na je aankoop actie onderneemt. Na deze termijn is het niet meer mogelijk om een claimticket bij ons in te dienen.
Afgekeurde aankoop
Is de cashback voor één van jouw aankopen afgekeurd in de afgelopen 30 dagen? Ook dan heb je de optie om een claimticket in te dienen, ook hier geldt weer dat dit wel binnen de genoemde 30 dagen moet gebeuren!
Onjuist cashbackbedrag
Soms gebeurt het dat jouw goedgekeurde aankopen met een onjuist bedrag geregistreerd worden. Wanneer je dit binnen 30 dagen bij ons aangeeft, kunnen wij jou claimticket in behandeling nemen. Let wel op dat er geen cashback over BTW, verzendkosten of administratiekosten wordt gegeven. Ook wanneer je een bestelling deels met een cadeaukaart betaalt, wordt er over het bedrag dat is betaald met de cadeaukaart geen cashback verstrekt.
Algemene voorwaarden voor het indienen van een cashback ticket
- Onthoudt goed dat je alleen claims kan indienen voor daadwerkelijke aankopen, dus niet voor geretourneerde artikelen, tussentijdse wijzigingen of geannuleerde aankopen!
- Jammer genoeg kunnen we jouw cashback nooit garanderen, maar we doen er alles aan om het alsnog te claimen
- Ook kan het tot enkele maanden duren voordat jouw cashback claim is opgelost, geduld is dus een schone zaak
- Vul het ticket volledig in (datum aankoop, shop, bestelnummer, totaalbedrag aankoop) en upload de e-mailbevestiging die je van de betreffende webwinkel hebt ontvangen. Of in het geval van bijvoorbeeld een gsm-abonnement of verzekering een kopie van het afgesloten contract (Word of PDF bestand). Tickets zonder e-mailbevestiging of contract kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
=> Klik hier om gelijk een claimticket in te dienen, of om de voorwaarden erop na te lezen

